Favourite tutorials
how to draw toteo drawing tutorial
how to draw an anime character, anime character drawing tutorial
how to draw chibi totoro, my neighbor totoro drawing tutorial
how to draw a minecraft zombie, minecraft drawing tutorial
how to draw chibi sonic drawing tutorial
how to draw knuckles the echidna from sonic the hedgehog drawing tutorial
how to draw sonic easy drawing tutorial
how to draw super sonic easy drawing tutorial
how to draw pikachu pony, pokemon drawing tutorial
how to draw an anime angel, angel girl drawing tutorial
offlinexxepicrawrxx
dechaun
Female
United States
Profile homeView all tutorialsView all artworkView all friendsAdd friendBlock
Last login: 1 year ago
Profile views: 3488
Member since: Jan 30, 2012
Bio
Okaii, darling I thought I'll redo tis cause I changed! ;D let's see I'm a lesbain and proud! I found that special someone c: she's staying forever and she's sexy! ..haha let's see I fluffing love hugs. Give me one and I'll fall in love. I miss my baby brother </3 RIP Joseph he's now in heaven running with the angels and not on tis cruel world. I got my heartbroken 3times in three months. YUPP. I'm sorry I move to fast. XD I'm going to high school bitches 0.0 ...don't label me as emo or scene but I support .-. Your beautiful so don't let nio one tell you other wise. ELI VON TERROR OMFV. She ish so fucking sexy! She's perfect ...hush up don't tell Rebekah xD <3 KISSMEBABY.. LOL MAYJ PEREYA ISH LIKE OMV SO SEXY (google now) I would go bi for Alex Garstakh (profile pic) Eh. I don't know what to say ...oh n03s shes leaving haha ..GTFO MY PROFILE ..<333 bye beautiful ...MWUAH c:
Tools of the trade
pencil pen paper markers color pencils 'never paint cause it's messy' *jus sayin*
Hobbies
Hot topic, making ppl smile, laughing, drawing obviously, singing, stepping, STEALING YOUR OREO AND LUKES HELLO KITTY BAND AIDS XD RIP LUKE ): he was my emo buddie ...he could always make me laugh
Favourite books
Any that's not boring..
Favourite movies
Hmm P: -gets a marker and scratches out movies- SHOWS LOL Okaii I love law and order adventure time regular show criminals minds gumball boondocks and other chizz (I think chizz means a German sausage) xD btw I hate saugusge ...bleh
Favourite music
Mumford and sons He is We Wiz Khalifa TMillz MAYJ PEREYA SHE ISH LIKE SO FUCKING SEXY! Hmm, Bvb I MISS SANDRA (if you who that ish give me a hug) lol Lots more darling ..moving on c:
Website
Too lazy to make one ...:c
Email
I WANT YOU TO SUCK ON MY WHOAH WHOAH LOL
deviantART
Got an Oreo..?
MySpace
That shit ish wretched lame xD
Facebook
Ew too many pedos!!
Twitter
Sure if u want @ u_wish.com follow me? Lol
Kimmiieehh
Offline
Jadeyxoxo
Offline
krd541
Offline
pikavamp
Offline
HAMPTON
Offline