offlineEvolet
Raechel
34, Female
Australia
Profile homeView all tutorialsView all artworkView all friendsAdd friendBlock
Last login: 1 year ago
Profile views: 15974
Member since: Jun 28, 2011
Bio
Professional Artist Painter/Sculptor (Sooo not rich :D) Christian,Family Person,Love animals & ALL of God's Creations (mountains,sky etc),Shy,Never wanna grow up,love to laugh - often at non-funny things,sing constantly,probably am a nerd - but not in a smart way :D,Lazily Obsessive about stuff. I Get obsessed about something - then give up cause i'm 2 lazy.Why am I here on Dragoart...hmmm cause it looks like fun, it's totally different to "my work" + I LOVE LOOKING AT CREATIVE STUFF :)
Tools of the trade
Pencils + Pens, Acrylic + watercolour paint, Paper + canvas
Hobbies
ha ha must find some... too busy making art :D I guess looking at Art? anywhere & everywhere...online, real life, nature....taking really bad quality photo's of nature, Training my chicken Lulu 'to take over the world!!' ...mhmmm yeah....
Favourite books
Robert Jordan - Wheel of Time Series... Francine Rivers Mark of the Lion Series.... Could probably just read them the rest of forever :D + gotta start reading the Bible again :)
Favourite movies
right now : '10,000 B.C' - of course :), 'Boy' (New Zealand film - so good) that's it... + a new one for me :P 'Howl's Moving Castle'... my happy place :)
Favourite music
Skillet, Needtobreathe, JJ Heller :D, i like Taylor Swift, Jon Foreman, Safety Suit (new 4 me) , A little 'Shinedown' :P + random alternate songs i pick up from movie credits , i like lyrics and music across many styles..
Website
Email
deviantART
MySpace
Facebook
Twitter
Hedley
Offline
MCRfreak
Offline
badass12
Offline
Alley1
Offline
Jaume96
Offline